Nederland kent veel wetten en regels waar u als ondernemer mee te maken hebt: uw personeel doet netjes zijn werk, u levert zij betalen, een klacht wordt netjes opgelost, uw (kantoor)pand voldoet aan uw verwachtingen. Meestal werkt het ook zo.
Maar af en toe is er meer kennis van wet- en regelgeving nodig. Om misverstanden te voorkomen. Dan is het handig om juridische vragen te kunnen stellen aan iemand die de kennis heeft en de juiste antwoorden geeft, dan kunt u zich weer richten op hetgeen waar u goed in bent, namelijk; ondernemen!
Bij Ahrends kunt u een abonnement nemen op juridische dienstverlening. Dienstverlening die zich kenmerkt door een proactieve houding en nadruk legt op preventief advies. Onder het motto 'Voorkomen is beter dan genezen!'. Dienstverlening ook die u meteen kunt inschakelen, zodra u een abonnement hebt afgesloten. Voor een klein bedrag per maand, heeft u een vaste contactpersoon voor allerhande juridisch advies.
Voor korte vragen staan we meteen voor u klaar, dat hoort bij onze Ad-hoc dienstverlening. Wordt een akkefietje groter, dan meld u een zaak aan. Heel eenvoudig, digitaal met ons aanmeldformulier. Binnen twee werkdagen hoort u van ons en gaan we voor u aan de slag op basis van de Vaste- en/of Pre-paid urenbundels.
Mocht er een notaris, mediator of advocaat nodig zijn, dan kunnen we u doorverwijzen op basis van de Tweedelijnsdienstverlening naar de juiste externe specialist voor uw situatie. De uurtarieven voor deze externe specialisten zijn, via ons, scherper geprijsd dan wanneer u zelf iemand zou inschakelen.
Omdat iedereen wel een keer met een juridisch geschil of conflict te maken krijgt en u iemand moet kunnen vertrouwen als het echt op de feiten aankomt is het een zorg minder uw eigen vaste jurist bij Ahrends te hebben.
Ahrends B.V. - Disclaimer - Privacy